4:e februari...

Nu har man varit ledig hela dagen, men jag har ändå inte haft mycket ledig tid, har faktiskt varit lite överallt känns det som! Först imorse stack jag ner och tränade en timme, sen vid lunch bar det iväg ut till Däckia för att intas lunch med grabbarn, och där stannade jag ändan tills det var fika! Efter det cyllade ajg rätt genom staden ner till Daniel, där jag snackade lite skit med honom. Där ringde även Frida, som jag ringt tidaigare på dagen, och sen när jag cyklade från Daniel, så mötte jag Frida, som då var på väg mot Maxi. Sen efter det stack jag nerom Micke på Akvarieservice, satt där och pratade en god stund! Helt sjukt vad mycket jag har gjort...

Snowy days...


Så nu ikväll har jag bara ätit, och nu precis kommit till baks från en långpromenad med faren min, varpå det började snöa som attan! Sjukt mysigt med snö fakiskt, längtar bara jättemycket tills man kan åka snowboard nästa gång! Så nu skall jag bege mig hemmåt, måste ner till Lund imorgon, dock bara för en förläsning, sen hem igen, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback