5:e februari...

nu har jag "äntligen" klarat av dagens enda föreläsning, inte så tufft, men desto svårare att komma upp imorse av någon lustig anledning! Menmen, jag ahnn med 08.23 tåget, även fast det snöade som attan. och det blev bara värre ju längre söderut man kom, dock just i Lund var det inte så farligt...

Hursomhelst, skall jag nu om några minuter cykla ner till Ica och köpa någon kliten frukt, är sjukt hungrig och jag åt upp min kesella redan innan föreläsningen, illa! Men tåget går ju inte förrän vid 12.42. Sen skall jag väl slå Fridaen pling, ner på staden och fika när jag väl kommer hem, sen skall jag senare springa, och tillslut upp till Sofie och checka hennes nya lägenhet, skall bli skoj!

Nej, nu lämnar jag detta, för Ica, och detta med en riktigt trist nyhet:
150år, inget som stoppar kriser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback