7:e februari...

Jävlar va skönt det är, helg och jag är nu helt "tenta-fri" efter att igår fått reda på att jag fick 4,5poäng på omtentan i Lin.alg! Det går inte beskriva hur skönt det är, att bara ha en tenta i nästa tentaperiod. Plus att nu kan man verkligen njuta fullt ut av helgen, 100%. Har nyss varit nere på staden och fikat med en hel drös folk, faktiskt mycket trevligt, lite jobbigt att få bord, och sitta så många vid ett dessutom!

Annars har det varit som vanligt, tog mig ledigt igår och drev runt lite i staden, var ute och lunhade som vanligt på Däckia, snackade lite skit. Sen blev det in till Thai Kong på kvällen, då varken mor eller far orkade göra mat, och det var välkommet, åt Grön-curry gryta med kyckling, helt sjukt gott var det, inte alls så pluffsigt som kina-mat...

Wow...


Nej. nu skall jag cykla bort till Tobbe, där dom sitter och spelar in lite musik och dylikt, ska nog inom konsum och köpa något att äta, är faktiskt lite hungrig, även om jag åt mycket till frukost!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Sjukt gött med helg! Händer ikväll?

2009-02-07 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback