10:e januari...

Vilken start på helgen jag har fått då, vaknade imorse och det kändes som om jag gått en fight i ringen mot en grävmaskin och fått så mycket däng! Visste dock att Tobbe var sjuk, sen blev moren också sjuk, och nu sitter jag här och känner mig sisådär. Men imorgon blir det gymmet imorgon igen, känns att en vilodag är en för mycket ibland, speciellt med att det nu börjar närma sig sommaren, och deffperioden!

Men hursomhelst så har jag nu gjort Lin. alg. tentan och har ledigt i en vecka till, allt för att hitta på något roligt. Får se vad som händer, funderar på att köra ner en runda i Tyskland, eller dra en sväng till Stockholm och fota lite, hade varit nice! Lite kvällsfoton på gamla stan är ju inte det värsta man kan komma på!

Mmmm, black...


Så nu lämnar jag över till Lördagskvällen, och allt vad den har att ge, jag skall ta en runda starcraft innan jag gör något annat, allt för att varva ner till minimum!

Kommentarer
Postat av: bloodline

Welcome back, x [Logout] [Invite Someone 1 invitations left]

Ratio: 2.826 Uploaded: 7.00 TB Downloaded: 2.48 TB Slots: Unlimited slots



Det här är ju lite magiskt på tl faktiskt... 7.0TB är ju lite kul att pricka!

2009-01-11 @ 03:16:28
Postat av: Axel

Hehe, 7Tb är dessutom rätt så mycket data, inte man bär runt i rockfickan direkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback