12:e januari...

Ja, då var man ledig hela denna vekcan, och fy fan va tråkigt det är. Finns inget att göra, Har varit ute på Däckia i typ 2timmar nu, sen lunch iallafall, sen cyklade jag ner hit igen i den förbannade blåsten! Blåser ju full storm ute, inte roligt! Nej, så jag får väl ta och köra ner till Friskis snart, innan alla amatörerna dyker upp och tar plats.

Sen igår så slängde sig jag, Sandra och Tobbe oss i cittran, och styrde vår kos mot Vallåsen, och dess trevliga skidpister! Sjukt nice utflyckt, och det var roligt att köra lite, längesen sist helt klart. Men det tog kanske 100meter, sen var man inne i gunget igen, och fy fan va roligt det är! Både Tobbe och Sandra hade snott på sig Snowblades, och vi åkte säkert 15gånger, synd bara att det var rätt isigt i vissa partier i backarna! Men det var verkligen inte sista gången vi var där!



Nej, nu tar jag en runda Starcraft, sen får det bli gymmet!

Kommentarer
Postat av: bloodline

För att fortsätta föreg. diskussion så kan man ju numera rent teoretiskt bära runt på 7TB i fickan...

fem såna här får ju lätt plats i min jacka...

5010165830.aspx" rel="nofollow">http://www.dustinhome.se/pd5010165830.aspx

2009-01-12 @ 22:54:22
Postat av: Axel

Nu menade jag u mer metaforiskt att bära runt på 7TB i fickan, kanske är lite väl nördigt att göra just det!!!

2009-01-13 @ 11:25:29
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback