17:e januari...

Nu  är det bara två dagar, kanske tre, tills skolan börjar igen! Skönt dock att jag bara skall läsa matte nu, så det bli ju inte så att jag behöver åka ner alla dagar till Lund, kanske fyra nu i början, sen bara tre, skönt! Är inte så jävla roligt att behöva åka ner dit, för att sedan sitta och längta hem hela tiden! Menmen, är man med i leken, får man leken tåla! Så nu skall jag ta mod till mig och kolla mina tentaresultat, inte så roligt....

California, beauty...


Har varit en rätt lugn dag, och en rätt lugn början på helgen. IOgår så var det som vanligt På spåret som gällde, och Filip&Fredrik regerade duktigt, tog ju sig vidare, vilket är nice! Sen tog jag bilen och kördfe en runda, upp til Vånga för att se om de hade snökanonerna igång, vilket de hade, full rulle där alltså! MEn vallåsen är ju dock bättre, plus att dom har öppet nästa helg, så vi får hoppas att det blir en utflykt då med.

Så imorse ringde Tobbe tidigt, så vi tog oss senare in till staden för att fika, satte oss för ovanlighetens skull på Fenix, där det faktiskt inte var så mycket folk, lustigt! Sen gick vi en runda på staden, allt för att Tobbe och Sandra skulle iväg på eftermiddagen, för senare blir det P3 Guld galan...ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback