19:e januari...

Ja då var man nu tillbaks i pisstaden Lund, och allt vad det innebär, alltså skolan. Inte för att jag föraktardet, men fy fan va jag hatar detta stället nu, förstår inte dom som tycker att det rä en rolig period att plugga, den är bara nyttig, inget annat! Men det är ju för det bästa man sitter här och glor. Skall snart gå ut och göra klart matten vi fick imorse, så jag slipper åka hit på Onsdag, skönt att kunna vara ledig bara man lägger ner lite mer tid på sina håltimmar på att räkna matte!

Annars har det varit en lugn helg, skulle varit taxi i Lördagsnatt, men så blev inte fallet, utan det blev en tvkväll/natt hos Tobbe, till ungefär två när jag drog mig hemmåt, och Tobbe skulle vänta uppe på Sandra. Henne satt jag för övrigt och tjabba med på tåget ner imorse, trötta som få! Och idag fick jag lösa biljett som vanligt folk för första gången, ty jag hade inte hunnit skaffa nytt kort, så det kostade mig enkel resa: 96kr......

D700 14-24...


Så nu går jag ut och sätter mig i väntan på Matlab-föreläsningen, och sen slänger jag mig på cykeln mot stationen vi tio i fem, allt för att komma hem och springa, sen blir det lugnt resten av veckan!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

bara jag som reagerade på att det inte fanns någon skärpa i bilden? schysst bild annars!

Postat av: Anonym

bara jag som tycker motivet är bra mycket mer intressant än bildkvaliten?

2009-01-19 @ 22:27:29
Postat av: Axel

Jag tog med bilden för att jag tycker den är sjukt intressant, plus att där är bra känsla i den!

2009-01-20 @ 10:06:06
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

så länge man inte förstorar bilden så är den bra. =P

2009-01-20 @ 12:40:22
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: bloodline

ursäkta anonymiteten ovan

2009-01-20 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback