20:e januari...

Nu skall jag verkligen njuta v denna dagen, även fast den har börjat både bra och dåligt! Kom ner till Lund vid 09.17,och började gå mot skolan, hade gott om tid som vanligt. Väl nästan vid SOL-centrum, så möter jag Angelina, lika söt som alltid, och vi stog där en god stund och snackade. Efter det så begav jag mig mot Mattehuset, för att kolla omjag hade klarat tentan som jag har fasat för så länge, då jag hade svårt att se att jag klarade den. Godkänt på mattetentor är alltid 3,0 av 6,0, dock är 6,0 nästintill omöjligt att få. Döm om jag tilkl min sjukt stora förvånging hade klarat det!!!!!!!! 3,0, sicken jävla tur, YES!!!

Efter detta glädjeruset, så begav jag mig mot MA-7, för att ha ett mattesemenarium, som Sigrid hon funderade på igår. Inskrivet i schemat och allt. Kommer ner till dörren, där det står att "idag, 20/1, så utgår A3 En. dim. pga. brist på föreläsnings material, hoppas vi ses på tentavisningen kl12.00!!! MVH Sigrid" Skit med, har åkt ner här för det enda jag har idag, så har jag inte det, så nu sätter jag mig på 10.42 tåget mot Kstad igen....

Ja, trodde Tokyo-drift skulle avsluta........

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

ofan, så du visste inte? jag såg den första trailern/bilderna i höstas. tror inte den kommer att vara bra alls, men den kommer va bättre än dom andra som vin inte var med i.



grattis till tentan...

Postat av: Axweeeel

Jodå, jag visste att den skulle kolla, men jag har bara inte brytt mig tills trailern kom, och nu bryr jag mig ännu mindre...Och tack till tentan!

2009-01-20 @ 12:55:00
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

va?! det är "the OGs" i denna filmen! =)

2009-01-20 @ 13:09:06
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: bloodline

grattis pysen!

ps du är skyldig mig 250 spänn! ds

2009-01-20 @ 23:19:44
Postat av: Axel

Visst fan, för julklappar, consider it done mister!

2009-01-21 @ 11:41:54
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaaa... tank yu mista!

2009-01-21 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback