23:e januari...

var det än en gång helg, lika vanlig helg som alltid annars! Sitter och tittar på ett gammalt TopGear avsnitt, när dom är nere i Afrika, sjukt bra, med lilla Oliver och allt! Kan faktiskt inte bli mycket bättre, förutom nu när dom var i Vietnam, ett totalt klassiskt avsnitt!

Idag så tog jag mig ner till lite Matlab i Lund, var faktiskt lite roligt att göra klart nästan alla uppgifterna, och sen behöva hjälpa lite folk med grejor! Ska dock bli lite skönt med helg, att slippa åka ner och slippa alla jävla förseningar, då mina båda tåg idag var försenade! Men det händer ju aldrig på På Spåret...

Hum......?


Så nu skall jag spela lite, sen ut och gå, eller hem och lägga mig inför friskis imorgon, nu när fyrkylningen är helt väck, så man kan köra lika hårt som alltid, även med förkylning...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

dom kanske skulle ta o köra med den lambon lite på det väglaget. =)



varför tränar du när du e förkyld... är det inte dåligt?

Postat av: Axel

Hehe, var ett tyskt test, men det började snö, roligt med slicks dessutom...



Jag känner inte av den så mycket när jag tränar, man vill ju inte ligga hemma i vilket fallsomhelst, känns som rätt mycket slöseri med tid, kan jag lika gärna träna!

2009-01-23 @ 23:29:01
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Du har helt rätt Jocke, det är "dåligt" att träna vid förkylning! Axel då.....

2009-01-24 @ 12:27:03
Postat av: Joakim Nilsson

jag fick höra idag att om man tränar när man e förkyld så får hjärtat jobba dubbelt så mycket och då sänks imunförsvaret, vilket kan resultera i andra sjukdomar.



dont do it axel. dont do it!

2009-01-25 @ 19:42:22
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback