25: januari...

Nära är det just nu till starten på ännu en vecka med det nya, nästan bra schemat. Bara Måndagar som suger pung, men det kan jag stå ut med om jag är ledig på Onsdagar och om jag vill, även Fredagar. Men jag får sjukt mycket gjort på håltimmen imorgon iallafall, kan nog hinna med all veckans matte, plus programmeringen, så jag kan hjälpa de andra med den på Fredag.

Så igår så var vi ett helt gäng uppe hos Frida och partajade och sjöng. Sjukt roligt hade vi, då jag och Ida raidade Fridas kök, och åt upp hennes maränger! Sen höll jag även i en kurs på Gotländska, mycket uppskattat, inte minst av Tobbe, som till slut var så sjukt trött på Babbenlarsson-wannabees! Sen bar det av upp till satden, där vi skulle gått in på class, men kön var ju bort till Cenino typ, så vi stack till banken, där världens hillbillie-convent höll till, bara bönder...

Soon summer...


Nej, nu skall jag spela en snabb runda, sen njuta av kvällen, kanske ringa till Tobbe och föreslå en promenad ute i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

det vart därför vi inte gick ut i helgen. vill man simma kan man göra det på badhuset...

Postat av: Axel

2009-01-26 @ 13:09:05
Postat av: Axel

Ok, låter ju vettigt...

2009-01-26 @ 13:09:52
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: bloodline

eller i ditt fall jocke och det här samanhanget så kan man hoppa i sitt eget badkar...

Banken är en konstant redneck träff där alla känner alla av den anledningen att de är släkt... mamma är pappas bror och så vidare! Därför är det också så kul att gå dit och träffa folk som är skitglada för att de skaffat en egen traktor och fått för sig att de ska ploga gator tills de blir rika...

2009-01-27 @ 00:57:26
Postat av: Joakim Nilsson

jag tror att det där med "mamma är pappas bror" är liiiiite over the line! =)

2009-01-27 @ 03:00:02
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte det var roligt att komma ut ivarjefall, inte så ofta jag går ut, så jag struntade rätt mycket i vilka som var där, för jag gick när det blev lite för mycket rednecks där ivilketfall...

2009-01-27 @ 10:27:55
Postat av: bloodline

over the line... snacka inte... de har jag fan sagt högt till ett antal idioter och det är snodd på ett stående uttryc! Finns inget som retar folk så som "bara för att dina föräldrar är syskon..."

2009-01-28 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback