27:e januari...

Nu börjar det verkligen närma sig februari, och det har ju gått lika fort som vanligt! Det är verkligen helt sjukt vad lite man hinner men i just januari, allting är nästan bara helgdagar, och kanske beror det på att jag började skolan den 19:e, vilket är nästan slutet på månaden...

igår och idag har varit två stycken mycket jobbiga dagar, inte roligt att behöva åka ner tidigt, och komma hem sent, man får inte vara hemma, och man får knappt något mer än skolarbete gjort. Har dock var it och tränat idag, och det känns skönt, får bli ett pass imorgon också! Roligt när Mr Claus Führer sa "hade du gått, hade jag mördat dig!" på bruten tysksvenska, när en kille frågat en sak i pausen, som han sen skulle få svar på på föreläsningen!

D700 love...


Nej, nu skall jag ringa Tobbe, eller så skall jag cykla en runda, skall bara beställa lite nytt från gymgrossisten, kanske väntar med det tills imorgon dock, skönare att komma ut i friska luften!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

skicka URL på sidan där du tar bilderna.

Postat av: Axel

Pbase.com

2009-01-29 @ 09:37:06
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

ty

2009-01-29 @ 12:21:03
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback