30: januari...

Usch så nära februari det är nu, bara en dag kvar, och den dagen är långlördagen! Skall faktiskt bli riktigt skönt med helg, även om jag har varit hemma och gjort skolarbete idag! Blev lite matte, men den tog inte mer än kanske en kvart, sjuktligt lätt. Sen är det bara resten av Matlabben kvar, tenta den 24:e feb. och jag ser inte fram emot det. Papprena vi får med uppgifter nu är inte lätta, jävla Claus Führer!

Idag har jag dock fått en hel del gjort, var uppe tidigt, stackk in hit och gjorde matten, sen ut till Däckia vid lunch, där det blev pasta och köttfärssås, och en del kaffe efter det! sen cyllade jag in mot staden där jag träffade Staffan och Jocke, som skulle upp mot staden och fika, och nu sitter jag här igen. Skall nog snart ner och träna en runda, känner för det iallafall, lite rygg/biceps!

FAB-Design Maybach, fugly as shit or just plain nice???


Nej, jag får väl sticka nerom Daniel och ta en snabb koff java till innan träningen, allt för tt sedan hem och äta, sen blir det På spåret, mycket nice Frdagskväll, love it......


Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

den var fugly as fuck. snyggare orginal. =)

Postat av: bloodline

för en gångs skull håller jag med lilleman ovan... det var fan en av de fulaste Hot-Wheels-imitationerna jag sett på länge!

2009-01-31 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback