3:e januari...

Nu är det nya året verkligen igång, har ju tillochmed varit en vanlig dag bland de annars så vanliga helgdagarna, eller så har det bara klatschat med just helgdagar. Hursomhelst så känns det faktiskt som att det kan bli ett bra nytt år, har idag varit ute på staden, och trots att det har varit gråmulet, så har man kunnat njuta av lite!



Så nu skall jag faktiskt bara njuta av Lördagen, eller kvällen idag, och jag vet ännu inte riktigt vad jag skall ta mig till. Satt med Kim, Tobbe och Jocke innan och snackade här på kontoret i typ tre timmar, innan vi stack ut till Max, då de skulle äta, varpå Kim skulle iväg och jobba hela natten, kanske inte så skoj. Menhursomhelst så hann vi snacka en hel del, och det var skoj att komma ifatt lite på folks liv, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygga fyrverkerier. Cranka upp svärtan med +3 och färgmättnaden och färgintensiteten(vibrance) med 10 respektive 5 så blir det fulländat!

2009-01-04 @ 01:19:14
Postat av: Staffan

mitt namn kom inte med...Hälsningar Staffan//Anonym

2009-01-04 @ 15:27:23
Postat av: Axel

Såg nu att dom blev lite färgfattiga, ja, skall fixas till! Trodde det skulle vara jävligare att fota just fyrverkerier, men det gick ju som smort!

Postat av: Joakim Nilsson

nej, det är typ lättare än att fotografera staffan på aftonen. =)

2009-01-05 @ 16:51:49
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback