6:e januari

Ja, ännu en röd dag till sin ände, och det finns verkligen inget att göra. Har suttit uppe på kontoret och pluggat inför omtentan på Fredag, lin algen, som jag skall bli klar med en gång för alla, tack vare alla jävla slarvfel som sänkte mig förra gången. Felet är bara att det känns som man kan det, men man vill ändå bara plugga mer och mer, men till slut så kommer man till en spärr då det inte går mer, sjukt störigt! Men nu skall det gå vägen, så jag kan köpa mig en ny mobil...

TDF Enzo, London, lovely...


Ska nog ta och spela en runda Battlefield desert combat, gammalt fint speltillägg som jag inte riktigt tröttnat på ännu! Sen är det ju vanlig dag imorgon, då alla går tillbaks till arbtet såhär efter julens stök och stohej. Inte många som är sådär motiverade kan jag tänka mig, men jag kan glädja mig åt att när jag väl har klarat tentan, har jag en veckas ledigt till, kanske skulle ta mig till min bror, eller ännu lägre upp, till fjällen och glida på lite snö, vi får väl se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback