7:e Januari...

Så, nu har jag och min käre far varit ute och gått en liten runda i denna nerkylda stad. Är ju trots allt bara 5-6 minus, men fan va det kyler snabbt! Tycker dock att denna dagen har slagit de flesta, med så sjukt fint väder hela dagen, solen sken och det var ju blå och fin hemmel hela dagen.

Var ute med Jocke, Alice, Sandra och Kim i Kims och Sandras nya hus ute i Österslöv, sjukt nice var det. Kanske lite lustig dusch, men den ksall ju ändras på så. Men vilket läge, gå igenom trädgåreden, och vips 75meter senare var man ute och gick på isen på Råbelövssjön, så himla coolt! Så nu hoppas man bara att det kan bli en god sommar, med mycket grillande och dylikt vid bryggan!

Avslutar dagen med ett nytt avsnitt FifthGear, och en liten video som jag faktiskt gillade, även om den inte är så himla lång, två dagar tills tenta, sen skall jag njuta av helgen...


Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

jag gillade inte alls den bilen när jag såg den på bilder, men nu verkar det som om jag har ångrat mig... snyggare i film än på bild och antagligen ännu snyggare IRL. =)

Postat av: Axeru

Jodå, såg en maskerad variant i Maranello i somras, och den är sjukt snygg, dock endast med taket uppe...

2009-01-09 @ 22:16:18
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Hoppas att tentan gick bra!!

2009-01-10 @ 01:47:38
Postat av: bloodline

et moi!

Hoppas att nåt obskyrt x^-i3 pajade skiten för dig!

2009-01-11 @ 03:14:56
Postat av: bloodline

hmmm... det ska givetvis vara en välplacerad negation i mitt föregåenge inlägg... inget x^... eller inte pajade...

2009-01-12 @ 01:26:09
Postat av: Axel

Jag blev lite lustig där ett tag, tyckte inte det var så bra skrivet!

2009-01-12 @ 14:24:56
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback