11:e juli...

Det blev inget imorgon med bilderna från fitness-five tävlingen, så de kommer idag istället. Har faktiskt inte haft så mycket tid att göra något denna veckan, känns som om att jobba tar tid i anspråk, och sen direkt till friskis, äta, sen är det ju fan kväll. Blir ju dock så varje gång man jobbar temporärt, och jag gillar att veta att det blir bättre!

Annars har jag faktiskt haft sjukt skoj på jobbet, jag gillar att gå själv och lalla runt i frysen, bara göra det man själv vill och kan! Inte för att Johan är den skarpaste kniven i lådan, men man slipper honom för det mesta tycker jag. Kul doick att chefen tycker jag gör en insats, känns nice att veta att man är uppskattad någonstans iallafall...

Skall bli kul med en riktig tävling i vinter!


Som synes ovan, var det fullt håll igång på tävligen, mycket jämt var det faktiskt, även om jag måste jobba mer på mina knäböj! Lyckades dock med 21chins och 42 dips, vilket även de skall förbättras. Dock var ju Andreas, mannen som lyfter biceps ovan, överlägsen och vann med 137reps, mot tvåans 107. Jag fick modesta 102 och blev 4:a...

Sen har jag äntligen fått min lilla nya dator, så jag äntligen kan surfa rundor med, var jag vill. Skall bli kul att kunna testa hur det funkar, speciellt när man sitter hemma i hammarslund, om det ens går. Det får jag dock hoppas på, annars är det ju ett rätt bra felköp...



Nej, hem, byta kläder, sen upp till Isse.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback