13:e juli...

Ännu en dag har paserat snabbt som ögat i frysen, och det har varit hektiskt! Tycker jag har inte gjort något annat än att packat upp nya pallar och tömt dom igen, allt för att hinna ifatt med alla som tvunget skall äta skitmycket glass. Dock skall jag inte klaga utan dom hade varken jag eller Henke haft något jobb!

HP2140


Just en sådan som ovan fick det bli, nu när jag köpte en liten internet-leksak. Köpta även Telias mobila bredband till, mest för att kunna glo lite på internet hemma och kunna kolla börsen där man är och när man känner för det! Sjukt billigt blev det, 4000kr, och det skall jag få för akvariet nu när jag väl säljer det, allt i brist på tid!

Nej, nu skall jag äta upp min spaghetti, och sen blir det faktiskt lite fika med Tobbe, kanske fler! Sen blir det till att hem och äta annat och kanske titta på himlen, vem vet, dock så vet jag att det blir mycket jobb imorgon....

Kommentarer
Postat av: Staffan

Nice med en sån liten dator! Vi kommer bli study-budies till hösten!

2009-07-14 @ 10:43:51
Postat av: Axel

Ja, den är riktigt nätt. Vad skall du plugga nu då?

Postat av: Staffan

Väg och vatten!

2009-07-14 @ 21:47:55
Postat av: Axel

Synd bara att jag skall läsa byggteknik, nere i Malmö, kanske i sthlm...

2009-07-15 @ 09:27:15
URL: http://wescbyaxell.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

En sån dator e rolig i början, men sen blir den bara mindre och mindre rolig. Då spenderas det inte lika mkt tid på Yllan nu då eftersom du kan surfa hemma. :) vrf ska du hoppa av denn linjen du går?

2009-07-16 @ 07:02:54
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback