18:e juli...

Oj, vad tiden går fort, redan helg, och jag har inte hunnit vara här nog för att skriva på bloggen. Det mobila internetet jag köpte funkar ju inte så bra heller, tänkte jag skulle lämna tillbaks hela skitenn, får ringa på Måndag! När man inte kommer upp i snabbare hastighet, mitt i staden, än vad gamla gprs telefoner gjorde, är det ju skit....

Annars tycker jag jobbet går bra, var själv där igår, och lyckades ha att göra från 05.45 till 16.50, vilket inte var så skoj! Allting bara kom på en gång, och det blev ju inte lite. Sen på kvällen så blev det pinsamma minnen från en firmafest, fan sista gången jag går på sånna! Menmen, på det på Måndag igen, nice, även det att det regnar är ju skönt...

White f40, fucking nice...


Nu så skall jag se om Wicky vill ta en kaffe, och var vi skall göra det, har nyss suttit på Fenix, men det stängde ju 3. Sen blir det Martin&Martin ikväll, då jag, PJ och Frida skall glo på Killarna som rockar...

Skall även försöka skriva lite mer, blir ju inte mycket tid över bara......

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

Kan inte bli mer 80-tal än så! =)

Postat av: Axeru

skoja, det sjukaste är att samme man har en vit 288GTO med samma regnummer...

2009-07-18 @ 17:26:29
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: "Jonas"

Trodde att släkten Lundberg/Lindberg visste att trådlöst bara är en fin tanke.

Vill du ha råmaterialet från the six of sven eller du nöjer dig med skivan som herr Lundberg Sr har?

2009-07-18 @ 22:52:19
Postat av: bloodline

hrrrm... skivan ja.... den "förolyckades"! Faktiskt! Den låg längst ner i väskan och när jag tog upp datorn var den i fem bitar!

2009-07-25 @ 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback