28:e juli...

Nu har jag lyckats fika två gånger på en dag, först en runda på Fenix med Tobbe och Axel, sen vidare till Darins, där det blev Henke och Staffan. Dock var det ju fint väder, så jag skyller på att jag ville njuta lite! Sen ikväll blir det förhoppningsvis en runda på nya cyllen med Staffan, hade varit skitskoj. Dessutom kanske jag äntligen vågar raka av mig håret, efter att killarna tyckte det...

LeMansory...


Annars har det varit lite scarce med bloggandet, har väl inte haft tid eller ork att sitta på kontoret, men än mindre att jag knappt använt min kamera. Har varit lite dålig på att ha med den ut i världen och leka med. Men var ute hos farbrorn min, och fotade hans motorcykel, då han tänker kränga den!

Jag, mingelhora...


Sitter och glor på nya TopGear, faktiskt rätt toligt denna gången, inte deras små trista skitinlägg som vanligt! Ska nog ut en runda till till mohlins, lite fel på mina nya grejor! Men sen blir det nog lite mat hemma, och sen ut i naturen och leka lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback