30:e juli...

nu sitter jag snällt vid min brors jobbedator och leker med internet hemma! Har suttit och glott lite på happymtb:s forum för att se om det finns så månge turen man kan köra omkring här. Verkar dock inte finns överdrivet mycket att hämta, får konsultera Staffan senare.

Idag var en dag som faktiskt började mycket tidigare än vanligt, då jag, enligt tradition, åkte med Henke på en av hans glassrundor. Denna gången var det dock på en annan bas, då även jag har jobbet ehltid med den förbannade glassen! Kan ju tycka att det är slappare att jobba som Henke gör, gämtemot frysen, men Henke har ett mer diciplinerat yrke, helt klart! Sjukt skoj var det ju att gå upp 04.30, och sen åka vid 05.30, men vi hade skoj...

Sen bar det av hem till Henke, där han duschade, och vi glodde lite nät, sen blev det fika, med Henke nr.2 och mer eller mindre hela min familj, som kom och gick i omgångar på Darins. Sen när jag väl begav mig hemmåt, så döm av min förvåning när det slagits upp en stor kran nere vid arenan, sjukt snabbt det har gått!



Så nu skall jag sätta mig på altanen, och spisa lite kyckling från grillen, sen skall jag nopg sätta mig på cykeln och bege mig till Balsberget för en snabbrunda, nice, det vet ni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback