3:e juli...

Nu är det än en gång dags för Kristianstadsdagarna att ta fart, och det med stil! Ikväll skall det springas "startskottet", lokalt motionslopp på ca 1mil, och det skall bli sjukt skoj. Skall snart ta mig hem och äta lite havregrynsgröt som uppvärmning, för att sen cykla in till staden och njuta av folket och stämninen, det blir ju nog trots allt en helö del människor där idag...

Kvällsdopp som heter duga!


Igår var faktiskt en händelserik dag, där jag och min far efter maten cyklade en lite nrunda. Stck ut och glodde hur det går för byggarna på naturrum, och allt däromkring. Sen cyklade vi inom staden för att se hur det såg ut, men då hade ju inget kommit, sen idag var allting plötsligt framme!

Efter att vi kommit hem, vid halv nio, så bestämde jag och tobbe oss för att sticka och bada, varpå Sandra gärna hängde på! Sagt och gjort, så bar det av till Balsby, där jag även träffade en del främmande, Jeppe från Friskis bl.a! Vattnet var ju faksiskt njutbart, då det var goare under än över, tack vare den kyligare luften! Jag och Sandra simmade gladeligen runt, då Tobbe var mycket mer skeptisk...

Nej, hem och förbereda allting, och sen loda lite lopp...syns kanske, vit tröja med PEAB-tryck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback