5:e juli...

Änligen så har vädret blivit lite mer njutbart, även om det är sjukt kvavt ute! Igår dock, då var det ännu värre, när vi väl kom upp till Jockes stuga. Vilket solsken, och vilket lä där var. Grillen var ungefär lika varm som allt annat! Kvällen vecklade ut sig så att Tobbe körde in till staden, medans jag, Staffan, Sara, Henrik och Jocke körde in till Killebom. Väl där träffade jag en gammal flamma, Anna, sjukt roligt att se henne faktiskt, var ett tag sen skall tilläggas...

Philip, jag och Micke...


Som synes från bilden ovan, så var det i Fredags dags för att springa startskottet genom vår sköna stad! 1 mil på trist kullersten, inte det mest optimala materialet att springa på skall sägas. Men hur som helst, det var faktiskt mycket trevligt, speciellt då folk stog och hejade på, blir en riktig folkfest! Min tid blev 53minuter, dock räknar jag bort 2-3 minuter, tack vare deras sjukt dumma start, där alla follades från 90m brett till 2meter brett på 100m!

Nej, nu skall jag vänta på Isse, se nblir det fika, och allt detta för att vänta på träningen. Synd att de öppnar så jävla sent, 1500 är ju inte mänsligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback