8:e juli...

Äntligen har jag fått jobb! Och inte vilket jobb som helst, utan ett stillsamt, ensamt jobb och ett job jag verkligen gillar! Dock kan jag ju inte tacka Henrik tillräckligt, som ringde och frågade om jag var sugen på att jobba i frysen på GB, och jag var inte sen med att svara ja! Så nu kör jag runt, lastar burar, sorterar och fixar ordrar, allt efter att ha jobbat där i två dagar! 

Aston Martin DBS..
 

Denna lilla godbit kom körandes häromdagen, när jag skulle cykla in till staden, och jag var inte sen med kameramobilen. Som tur var skulle jag och Kim ner till satn och fika kanske 10min senare, så jag haffade den stora kameran och började knäppa. All kolfiber, kunde knappt få nog av det, helt sanslöst. Två araber i 20års åldern som cruisar runt i Kstad en vanlig måndag...

Nej, imorgon kommer en bildrapport från gårdagens tävling i fitness-five från Friskis, där jag var en av 5goda tävlande. Sen nu skall jag köra genom staden, se om där är full rulle, sen vidare upp mot Tobbes och Sandras residens.

Snart får jag min lilla dator.........

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

Det var en blondin som körde den när jag såg den utanför cenino. Sjukt jävla underbart sound det var när hon drog den lite! :)

Postat av: henrik..

det e ju chippens bil! antagligen hans flickvän..hon e blond..den har stått i hällevik nu i 3v utanför hans hus.

2009-07-10 @ 17:05:00
Postat av: Joakim Nilsson

ja, han lirar ju boll där i sådi rabies!

2009-07-11 @ 11:35:15
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

Knappt oxen och hennes polare var snygga när dom klev ut ur bilen idag! holy macaroni!

2009-07-11 @ 15:53:48
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback