10:e juni...

Nu är det trots allt bara två dagar kvar tills folket i denna stad tar studenten, och kolla vädret vi har! Hoppas för deras skull att det kanske klaranar upp lite iallafall, men det är ju svensk-sommar nu så...Har varit relativt lugnt på allting-fronten, har tränat och suttit på Fenix som vanligt, inte fått nått kneg ännu, men jag skulle ringa tillbaks till Tidningen imorgon, så kanske, kanske!

Karnevalen, varv 1...


Idag har jag och Stellan varit uppe på staden och gjort denna osäker! Tänk att nu skall Mr. Kamera himself sälja sina grejor, eller har redan sålt sin kamera! Min mentor står snart med en kompaktare, vilken era som går i graven, men han kommer ju upp till system-klassen igen, nån gång i tiden. Vi tog en kopp på Fenix, glodde på lite folk, löste lite korsord, även om det stora idag var sjukt hårt...

Mr Jonas på varv 2!
 

Så nu skall jag bort och träna, lite tidigare än vanligt. Detta då för att Tobbe skulle in till staden och ha lite grejor, så han behöver inte kryssa från jobbet till Friskis, vilket sparar en halvtimme. Senare blir det, om vädret tillåter, en långrunda på cykeln med Mr Stellan, troligen uppom Vånga och oppmanna, lite bakträning och lite njuta-av-landskapet träning..

Nej, bröst/triceps är nästa på schemat... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback