12:e juni...

Vilket jävla väder, rent-ut-sagt det har varit hela denna dag! Dock regnade det inte när jag cyklade mot Friskis vid nio imorse, men sen tog det fart. Stack ut till Kvantum och sen till Däckia kring lunch, och sen började det vräka ner. Jag fick vara kvar bäst jag ville, hade jag gått ut hade man ju drunknat. Menmen, jag hade ju fint väder på min student, var typ 30c grader varmt ute, och fullt solsken...

Dessa godingarna, 9,5x19'....4 nya = 58000sek


Annars blev det en lugn tillställning, denna veckan. Har ringt lite på jobb och alla verkar ha fullt, eller så står man på kö. Var ute i förrgår och cyklade en runda med Stellan, blev 59,31 km tillslut, tog oss upp till Kiaby, Barum, Vånga, upp förbi stenbrotten, ner till Oppmanna, vidare genom Arkelstorp och sen hem! Tog oss bara en liten stund mer än 2h och genomsnittsfarten låg på 27km/h....

Så nu skall jag hem, äte lite, sen försöka ta mig in till Tomas K för Karins student, se om det blir nått skoj...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

fan me... jag vill också till Klevfors, men har ingen som kan passa hunden. =(

Postat av: Joakim Nilsson

det löste sig till slut! =)

2009-06-13 @ 02:59:35
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback