15:e juni...

Så, då var det än en gång Måndag, inte dock för att det gör mig mycket ont, eller nytta, men det är en ny vecka. Och jag har ungefär lika lite som vanligt att hitta på, inget nytt på schemat liksom. Var uppe på staden med Tomas innan, köpte träningsskor till honom, allt för hans comeback till Friskis imorgon! Sen blev det korsord på Fenix, allt för att avslutas med en walkabout med Jocke på Staden.

 

Tog mig en runda på cykeln innan träningen igår. Fick bli en runda kring Fjälkestad, upp till Knislinge via Bivaröd, ett pitstop hos Morfar i Hanaskog och sedan vidare in till Staden och Fantasi, där Tobbe och Jocke krängde lite mat. Tog mig en kaffe och några bullar, efter min tur på ca 51,4 km genom vindpinat landskap, kände att jag behövde det! Sen blev det skön Axel-träning, plus lite bröst/triceps, allt för att köra ben imorgon. Sen denna vecka blir en proteinfri sådan, inget tillskott, bara natural-stuff!

Nej, hem och glo istället, äntligen hemma repriserna börjar ju 17.00, så jag får jävla skynda mig hemmåt! Får se vad som blir ikväll, kanske en liten promenad, om det inte blåser förjävligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback