22:a juni...

Sjukt nice väder det helt plötsligt blev. Solen tittade fram och helt plötsligt så slutade det blåsa helt! Så nu blir det till att sitta på uteserveringen på Fenix en idag faktiskt. Axel och Frida skulle också dit, så det blir väl till att lösa lite korsord och dylikt. Annars har det varit rätt lugnt, var och tränade igår, de har ju haft stängt både Fredag-Lördag nu! Sjukt illa av dom, sen att öppna 15.00 på en Söndag är ju sjukt...

2009års enkrona...


Just en sådan krona fick jag i min hand igår på Fantasi, och jag blev sjukt paff. Trodde det var någon form av utländsk valuta, men det är tydligen ett jubileum tack var att det var 200år sedan vi skildes från Finland! Upplagan är tydligen 40miljoner, så man kommer nog att se en hel del såna här i framtiden!

Midsommaren blev lung den också, stack ut till Henke i Viby för att umgås och grilla lite! Blev lite kycklingfile på spett, med pastasallad till, mycket njutbart! De andra åt stora jävla stekar istället! Sen blev det till att sitta och glo lite, snacka lite skit och bara njuta. Regent det rände ner, och åskan var inte snäll, speciellt inte ute vid sjön...

Så nu får jag ta mig ner till Fenix, se om det är lite varmt där kanske.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback