26:e juni...

har denna dagen än en gång kommit hit, Fredagen! Synd bara att det är aning för varmt ute för att kunna göra något överhuvudtaget, man blir ju svettig på fem sekunder. Dock skall man inte klaga om det blir sånt här väder till morgondagen. Skönt också när man kan glida runt lite i cabben faktiskt...

Festlokalen...


Var ute en sväng i Ekestad igår, där allt folket höll på att feja som värst, allt medans jag bara satt ock glodde. Tror att det blir till att köra ut en sväng idag också, så man får se om det hänt något, eller så kör jag ner till stranden och lägger mig. Först av allt skall jag dock ut till Mohlins och hämta mina nya skor och pedaler, då de äntligen har fixat till clipsen. Så nu kan jag ta bort de onödigt tunga SPD-pedalerna och dit med nätta Look-pedaler istället, nice!

Maybach, nån sugen?

Nej, ut i det fria, ner med cabben och njut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback