29:e juli...

Så, då var ju helgens bravader över, och det gick ju smidigt! Så nu är brosan och Martina, Herr och Fru Lundberg, kan bara lägga till ett enromt grattis! Allting gick som det skulle (eller någerlunda), var bara Jonas som kände pressen från guds vrede i kyrkan om man säger så! Var måttligt jävla varmt vid altaret kan jag även tillägga, möjligen 25c grader, vilket kostymen påminde en om deluxe...

Syskonen!


Bilden är bara ett smakprov, Jocke lyckades knäppa ungefär 250 bilder, och alla måste framkallas från raw först, inget litet jobb heller. Festen, som hölls i ekestads folkets park, var totalt lyckad, maten, folket, talen och underhållningen. Måste säga att Bosse var outstanding, men morsan och Jonas kommer som goda tvåor! Tomas, Tobbe och Jocke trumma stog för musiken, och vad dom uppskattades! Toppklass, men även topp på Tomas som körde My hero med Foo fighters i kyrkan!

Vill till Monaco...


Så kvällen har spenderats på cykeln, blev en 4mil, och innan dess tog jag mig en liten joggingtur, allt för att springa väck glassen jag åt på festen! Även en ltien bit tårta fick slinka ner, så nu blir det hårt med gröten igen, två gånger om dagen...

Nu skall jag ut och glida lite i cabben på staden, njuta av vädret och livet (för en gångs skull)...

Kommentarer
Postat av: bloodline

lite fel i dagarna där va?!

2009-06-30 @ 16:27:50
Postat av: Joakim Nilsson

Ja, stirra på lite drygt 200 bilder i Lightroom/Photoshop är ingen lek direkt! :)



Måste än en gång tacka alla och inte minst Herr och Fru Lundberg för helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback