2:a juni...

efter många om och men, så har jag tagit mig till och från Stockholm, allt för att komma upp och fira min brors svensexa. Sjukt nice väder var det, solen sken, och löparna i Sthlm Maraton svettades. Det hela började med att vi skjöt pistoler, och fy fan va nice det var! Desert eagle, colt och dräparen magnum 44, allting small lika jävligt!

Efter det begav vi oss in till Humlan, satte oss, och gustav han fick spela lite gitarr och dricka sig sketafull! Väl där nere så får jag se en dröm gå i uppfyllelse, när H&Marving persson dundrar förbi i sin svarta CCXR Koenigsegg! Vilken automobil, och vilket ljud! Och endast någon minut efter så kommer John Olsson, världskänd skidåkare, dundrande i sin Lambo LP640, med takbox, vilken maskin...

Dreams.......


På kvällen, efter all solen i Humlan, så stack vi ner och njöt av mängder av mat på Harry B James. Ceasarsallad till mig, och högar med kött till de andra. Jonas han körde på med en nachotallrik som efterrätt dessutom! Efter det stack vi, när väl solen någerlunda gått ner, upp till Mose-Backe, världens största ölhak och uteservering mitt upp på södershöjder, med utsikt över halv Sthlm. Älska Stockholm.....!

Nu har jag även fått min nya cykel, och igår var det dags att inviga, så min farbror kom cyklandes hem till mig, varpå vi stack uppom ovesholm, bockeboda och upp i skogarna, bara för att få lite backträning! Så sjukt skönt var det, vilket väder och ligga och pressa en cykel i! Så nu får jag se när Andreas och jag skall ut och rejsa lite, förhoppningsvis imorgon eller Torsdag, kanske blir ivösjön runt eller dylikt...

Så nu skall jag nog ut och cykla, dock med den fine röda, alt för att få lite fika i mig!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Yniq-lambon är jeffligt fläskig. Mattsvart med takbox, vilken jävla combo :D

Postat av: axeru

Hans gamla var ännu fetare, kamofärgad gallardo med takbox...

2009-06-02 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback