3:e juni...

Vilket hemskt väder vi har blivit förbannade med just denna dag! Skulle inom Maxi kring tjugo i tolv, för att sedan sticka ut till Däckia, och vilken överaskning jag fick vid kassorna! Regnet bara öste ner, så pass att man såg stänket på vägen upp igen! Dock, så fort som det startade, så slutade det lika korrupt igen. Mycket förnämligt måste jag dock säga...

Via Noire...


Så här är den lilla svarta cykeln jag nu införskaffat! Och jag har äntligen hittat min favoritsport, nu kan jag verkligen göra något jag älskar, cykla långt och länge. Får se om jag vågar mig ut imorgon, kanske en runda runt någon form av sjö eller dylikt. Allt hänger ju dock på vädret, som kanske inte skulle bli det bästa de närmsta dagarna! Dock har jag SPD-pedalerna på på bilden, inte look-pedalerna, då Mohlins är sämst i världen på cyklar....



Annars har det varit en lugn dag, Tomas ringde mig kring 2 och sa att nu är det Fenix som gäller, så sagt och gjort. Dock var det ett bra beslut, vi satt ute, under markiserna, och njöt av det smattrande regnet! Plus att det idag var skattjakten för studenterna, så stämmningen i staden var fanimej på absoluta toppen!

Så nu skall jag nog svänga inom biljardkompaniet, där The plants skall spela denna härliga kväll! Så nu sticker jag och njuter stället...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

Tur att det inte var den klassiskt sjukt fula färgen som det brukar vara på en Bianchi! =)

Postat av: Axel

En stor anledning till att jag valde denna. Dom har ju dock bara teamtröjor i den mintgröna...

2009-06-05 @ 17:08:05
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback