11:e mars...

började den, min lite lediga vecka. Sjukt skönt var det att bara ha sig själv att tänka på, dock så for jag runt som en liten blixt i staden och fixade/trixade. Var först och tränade och snackade lite skit med Daniel och Andreas, sen bar det av mot kontoret för att hämta kameran och stativet. Stack ner till Daniel för att fota lite åt honom, men han hann inte få klart grejorna i tid, så det skall vi fixa idag istället!

Vid lunch så blev det en räkbomb från Maxi, mycket underhållande lunch faktiskt, och sen körde jag ut en runda till Torsebro krutbruk för att fota lite, men självklart började det regna när jag väl anlände! Så det bar av mot staden, där jag stack nerom till Micke en runda, men han hade hunnit hem redan, så jag stack också hem!



Nej, så idag blir det fotografering, ut till Däckia på lunch och sen lite annat roligt, man vet aldrig,  dagen är öppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback