13:e mars...

var det nästan helg, men bara nästan, först skall jag ner till Olearys och glo på när Axel spelar lite! Annars har det varit en bra vecka. Har tillochmed fått fota för en reklamfilm, som just nu rullar på Maxi. Skall bli sjukt roligt att se om det hjälper, för bilderna blev sjukt bra, tillochmed jag är nöjd!

Art of cars...


Var och höll i cirkelgympan på friskis, var faktiskt mycket bra idag, pensionärerna hade verkligen roligt, plus att det är skönt att kunna få dom att röra på sig mer än vanligt på gymmet! Har varit en hel del ute på Däckia också, så idag så slängde Nicke på sina nya fälgar till Saaben, och det blev übersnyggt!

Så nu får jag väl bege mig ner mot staden, hoppas att det inte börjar regna mer, för detta dugget är jobbigt nog, sicken skit! Ska bli roligt att få min nya Co2 tub, så jag kan slå igång en ny akvarieblogg...


Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

Postat av: Axeru

Danke, undrar bara vad strecken över ögonen på din blogg betyder???

2009-03-13 @ 22:58:52
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

kan du lägga upp bilderna som du tog till MAXI så man får se dom?

2009-03-14 @ 13:58:42
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback