15:e mars...

 har Söndagen anlänt med stormsteg och dålig väder, dock inget ovanligt för denna årstiden! Men hursomhelst, dagen började med att Tobbe och jag stack bort till Friskis för att köra lite axlar/bröst, varpå vi efteråt begav oss bort mot Maxi, där jag skulle byta mina skosnören, och Tobbe skulle tjacka lite bröd till arbetsveckan. Så när vi tog några steg förbi kassorna så passade dom på att köra Däck1 reklamen, så Tobbe fick njuta av dess fulländade spektrum!

Blue Mirabeau...


Sen begav vi oss upp till ze office, allt för att köra bort till biltvätten där han skulle tvätta sin lilla svarta. Och den visade sig vara svart undertill all smuts, helt otroligt, dock så hade rostskyddsvaxet runnit lite här och var, så på sina ställen blev den lite fett-blank! Bara på med de starka grejorna och gnugga!

Rosso Vinaccia...
 

Gårdagen blev en lugn företeelse, med maten hemma, sen in till staden och glo på melodifestivalen, som dock inte var så roande. Inte för att jag hade väntat mig det, men det är ett verkligt svenssonspektakel. Menmen, sen glodde vi lite på Anders&Måns på youtuben, sjukt roliga klassiker!

Nej, ut i naturen och gå skall jag nu, sen blir det hem, äta med morfaren, sen kvällern öppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback