17:e mars...

skiner solen för första gången på riktigt detta året! Har kommit hem för idag, och ätit lite past med kycklingfilé, mycket nyttigt och sjukligt gott! Sen nu har jag druckit lite blåbärssoppa, så nu är dagen nästan gjord, skall bara bort och köra lite ben på gymmet, sen jävlar!

Annars ås har vi nu börjat med Fler. dim nere i Lund, och det verkar redan sjukt mycket mer förvirrande än all annan matte, men ändå inte! Men det skall bli skoj att kolla hur detta utvecklar sig, nu när det är R^n som skall undersökas, inte bara  R^2.

Scuderia...


Nej, nu skall jag bege mig bort mot Friskis och leka lite. Sen bär det nog av mot Däck1, och äte en kopp kaffe, kanske med lite fikabröd till, eller inte! Sen blir det kväll och en runda i naturen, eller ivarjefall på kulltorp! Sen kanske det blir något annat, kanske en fotorunda på min lediga dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback