18:e mars...

Det underbara vädret har fortsatt att sätta folk i trans, och nu känns det nästan som vår ute, cyklade utan vantar för första gången i år, vilket kändes himmelskt! Såg även en ensanm fjäril, när jag som bäst var på väg ut mot däckia på lunchen, så nu har jag två kvar att se, sen blir det officiellt vår för min del!



Var och tränade tidigt imorse också, skönt med lite mindre folk, sen bar det av mot Däck1, där jag fick köra lite ärende till Daniel. Sen stack jag ut mot kvantum, där lunch skulle inhandlas, och det blev risgrynsgröt och vindruvor, mycket utsökt, dock inte tillsammans...

Sen nu så har jag, Axel och Frida varit en sväng nere i Åhus och gått på revhaken, och det var mjukt, vilket underbart väder, lite blåst, och molnen höll på att rulla in. Så nu bär det nog av ut mot nya äventyr, börjar tidigt imorgon, så kvällen blir ju lugn, skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback