1:e mars...

Ännu en ny månad tar form, och tiden går med stormsteg framåt! Hursomhelst så är det nu Söndagskväll, och det är lika dött som det skall vara. Kom precis hit efter att ha gått en runda med faren min på staden, och skall snart cykla hem och troligen kolla på Discovery. Sen blir det tentaplugg nästa vecka, då mattetentan ligger placerad redan på måndagen vecka 11, trist...

Mjöån
 

Så igår, efter fikan på staden så bestämda jag och tobbe oss för att sticka ut en runda till Östra Sönnarslöv, och till mjöån, skulle se om man kunde ta en bra bild där. Men efter ett tag blev det ren lek, när i försökte dämma upp en liten bi-bäck till den stora ån. Bar sten i säkert en timme, men det var sjukt roligt!

Sen på kvällen bar det först av ut till Kim och Sandra, där jag roffade åt mig Kim, för att sen Sticka upp till Staffan på inflyttningsfest. Mycket trevlig tillställning, som synd dock slutade på Olearys, där det endast befann sig rockabillys, och bönder, trots allt lönehelg...

Nej, upp klockan 5 imorgonbitti, nån som är på?

Kommentarer
Postat av: fjabbster

på bilden ser det ut som att det är en fabulös stömm av havregryn som kommer rullande

2009-03-01 @ 19:39:23
Postat av: Axel

Skall allt visa dig hevregryn i enorma mängder! Skall fylla ditt vardagsrum med det när ni sover, hehe...

Postat av: Staffan

Ska allt visa er havregryn!

2009-03-01 @ 20:38:46
Postat av: Joakim Nilsson

det var fler bönder på Class, kön till Grand och inne på Banken än det var på O'learys. HAVREGRYN?! jäverns hästa foer!

2009-03-01 @ 21:08:46
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: henrik...

där e inga bönder på class..blattar möjligtvis..banken och grand kan jag nog hålla med om att det finns gott om bönder på!

2009-03-02 @ 14:44:08
Postat av: henrik...

där e inga bönder på class..blattar möjligtvis..banken och grand kan jag nog hålla med om att det finns gott om bönder på!

2009-03-02 @ 14:44:41
Postat av: Joakim Nilsson

vart du inne på Class i lördags då? =P

2009-03-02 @ 15:21:02
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Staffan

OMG grabbar. Skaffa ICQ!!!

2009-03-02 @ 17:34:52
Postat av: henrik...

nej men prata med annars igår som var där..och min första fråga till honom var "var där mkt blattar?"..han bara "nej faktiskt inte"..så in ya face! och staffan håll du bara käft för du e världens slappaste människa!

2009-03-02 @ 17:56:08
Postat av: henrik...

hmm annars..anders

2009-03-02 @ 17:56:40
Postat av: Joakim Nilsson

det var inte blattar vi snackade om... =P

2009-03-02 @ 18:13:28
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Axel

Bönder <=> blattar...same crap...

2009-03-03 @ 10:46:25
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: henrik...

nej bönder..och jag dfet jag mena e at om man vill slippa bönder så e nog class det bäsdta stället..men då får man stå ut med annat ist..

2009-03-03 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback