20:e mars...

Och mitt tågkort tog slut idag, så det blir till att spendera 800kr på ett nytt på Måndag. Tillochmed tågvärden på vägen hem påpekade det, "Sista dagen idag, tiden går för fort!" sen gick han. Men det var ju iallafall fint väder som satan ute idag, och det var skönt när jag stog och väntade på stationen nere i Lund, och solaen stekte på perrongen, najs!

Sen när jag anlände hemma, så stack jag direkt till Kvantum, där lunch inhandlades, och sen bar det av ut till Däckia, där jag åt lite. Sen blev det lite jobb, både eget, men jag hjälpe till lite där ute också, då det var lite småkaos, så jag tog hand om lite skruvande och lite balanserande...

Coule.....


Nej, så nu skall jag bege mig ner mot O'learys, där Axel spelar även denna Fredagen, och jag skall väl lyssna en stund. Sen blir det nog sänghalmen, för jag är så trött nu när det är Fler. Dim, och tidiga mornar. roligt när man kommer ner, och det första siggan kläcker ur sig är "är denna partiella ekvationen diffrensierbar med avseende på x^prim och y^prim..."!

Nej, ut och cykla, det, det är nice som f*n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback