21:e mars...

Idag var det ju Lördag, som många med mig säkert har märkt, eller rent av vet redan! Så dagen började med träning, ett bra och hårt benpass, och där var itne så mycket folk på gymmet, faktiskt riktigt skönt. Sen blev det til at köra inom Daniel, för att kolla om Tobbe hade hunnit dit, och det hade han minsjäl! Han stog och stripsade fälgarna för fullt, och va sjukt snyggt det bliev, kommer sitta som handen i handsken på auton!



Nej, nu skall jag bort till Tobbe, och glo på lite futurama film, medans Sandra har (typ) tjejkväll i rummet bredvid! Skall bara ner och sätta mig på cyllen, allt för att peddalera ut inatten!

Kommentarer
Postat av: bloodline

Har du inte skärpt den bilden liiiiite mycket?! Eller bara jag?

2009-03-22 @ 00:47:23
Postat av: Axel

Jo, jag såg det nu, men gjort är gjort, orkar inte fixa till det nu. Skall göra lite matte nu, sen ner till Lund..komma hem klockan 18.00, roligt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback