25:e mars...

idag är det den stora lönedagen för dom som har det, eller stora CSN-dagen för dom som har det. Synd att man inte har något av det, menmen. Det märktes dock på Kvantum när jag var där, folk köpte bara skit och la i sina kundvagnar, för nu har dom råd med färdigmat, sen blir det blodpuddin och kålsoppa om två veckor...

NovitecRosso by me...


Annars har det varit en produktiv dag, stack och träna tidigt, sen bort till Daniel för att låna bilen. Sen stack jag hem, la i en maskin tvätt, tog de grejor som jag skulle ha med in. Stack in och slipade, sen målade min sockel, som jag byggt. Skall se om det blev bra snart, ner och måla igen!

Sen ut till Däckia och äta, snacka lite skit med en säljare, sen ner hit! Har även snackat med både Tidningsbärarna och Hemglass. Har även försökt nå MalmöHögskola, men de svarar inte, illa, får försöka imorgon igen! När jag väl cyklade genom staden, så stog där helt plötsligt en Bentley Cinti GT, men med ProjectKahn-fälgar!!!

Kommentarer
Postat av: henrik...

e det från ring knutstorp?

2009-03-25 @ 16:43:31
Postat av: Axel

Yes, fick ni bilderna av mig?

Postat av: Henrik

Jag tror faktiskt inte det:(

2009-03-26 @ 20:44:20
Postat av: Axel

Jag vet att jag har brännt en skiva med bilderna, men kommer ej ihåg om ni fått dom eller ej!

2009-03-27 @ 10:16:23
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback