26:e mars...

Idag har verkligen varit en lustig dag. Det hela började när jag vaknade i sängen, och kände att något var fel, och självklart var klockan en halvtimme mer än när jag skulle gått upp. Klockan var 06.04 och jag skulle köra 06.25, för att hinna med Helsingborgståget! Menmen, det gick...

Sen när jag kom hem, så fick jag sättqa mig i bilen, och faktiskt köra till Helsingborg, allt för att hämta en baklucka till en porsche 944, mcyekt roligt. Inte så roligt att köra, men roligt att komma iväg lite!



Lägger upp en liten film från NatureAquariumGalleryNiigata, där mästaren Takeshi Amano har sitt högsäte. Allt detta fö att snart är jag med i Växtakvariumvärlden igen, när väl mina grejor från Tyskland anländer! Jag har fixat bänken, tillochmed tillverkat en sockel till vederbörande! Så hädanefter kommer jag att ha en del i bloggen tillägnad just akvariumet, när det väl kommer igång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback