28:e mars...

Ja, då var det helg igen, och det, det är skönt som attan! Dagen började lite sisådär, när jag på gymmet upptäckte att jag skulle klippa mig typ 10 minuter senare! Så jag fick verkligen springa igenom duschen, och sen slänga mig på cykeln, men Hannah hade inget emot att jag kom lite sent...

The forest!


Sen stack jag bort till Däck1, där Tobbe precis skulle tvätta bilen, och jag fixade lite med akvariekabinetten! Köpte även en skarv sladd, så nu kan jag börja koppla in det, för att sedan fixa med Co2:n på onsdag, när jag verkligen hoppas jag får grejorna!

Sen blev det fika med Kim och Tobbe, och där var en hel del människor, tack vare den där långlördagen. Så nu skall vi ut till Ivö och kolla lite!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

är det en redigerad bild från när du, jag och tobbe var vid det där slottet?



kul att du har börjat redigera din foton och får fram det där lilla extra som gör att en bild ser bättre ut. =)

Postat av: bloodline

kopplar inte riktigt kopplingen långlördag-ivö... men det finns säkiert en förklaring!

2009-03-28 @ 19:40:21
Postat av: Axel

Grejen var bara att vi skulle ut till Ivö och gå en sväng på eftermiddagen!

2009-03-29 @ 15:41:55
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback