29:e mars...

Snart är det ju april, och det är ju skönt, för då är det nästan sommarlov! Dock har jag bara en vecka kvar i skolan, sen blir det två veckors semester tack var påsken och omtentavecka! Och va mycket jag skall hitta på hela veckorna, sova t.ex. Sen blir det ju snart aquascaping-time!

Scuderia 16M, Monaco!


Men nu skall jag kalla det för kväll, det har ju trots allt inte hänt så mycket att skriva om, var ute och glodde på Kimo hc Sandras nya hus, som faktiskt bara ligger 1 hus från min käre farbror! Så nu kan dom ha små Citröen-träffar på Kims gård!

Nej, in i dimman, eller snarare regnet...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

har Kim och Sandra köpt citra?

Postat av: Joakim Nilsson

skit i att svara då! =P

2009-04-01 @ 20:20:22
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Axeru

Jag har försökt, får bara ett jävla felmeddelande varje gång, mne dom har nog inte köpt citra, det var en metafor...

2009-04-03 @ 21:15:37
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback