3:e mars...

Ja denna veckan fick ju som vanligt en tråkig början, upp-och-hoppa klockan 5, inte så värst glatt skall tillägas! Menmen, gick bara till klockan 10, så det var 10.42 tåget hem, så jag hann ju med lunch på kontoret, mycket nice! Sen idag var det ner klockan 11.23, så jag var inte hemma förrän sent, men jag hann inom Micke på söder och snacka lite skit nu när han kommit hem från Egypt!

Klarade förövrigt Matlab-tentan, som jag, och troligen måna fasat för. Dock var det bara typ 60% av folket som överhuvudtaget gjorde tentan, och där var det 70% som klarade den. Fick 14/20, vilket inte var så pjåkigt, med tanke på att jag hoppade en fråga värd 4poäng! Så nu får jag ta och köpa mig något fint tycker jag....

79:th International carshow Genevé...


Så nu skall jag hem och njuta av vetskapen att jag är fri imorgon, och även på Fredag, dock så blir det tentaplugg, då tentan är redan på M+åndag, men det skall nog visa sig gå bra faktiskt! Nej, in i dimman, sort of...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

hahaha... ganska så kul med alla superbilar och sen kommer en liten Audi TT RS! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback