7:e mars...

Usch vilket väder det har varit idag, bara grått och mulet. Mycket pluggande har det itne blivit, kanske 2timmar. Dock känns det rätt bra, lite smått nervös bara. Men det hör ju till, för annars har man inte tränat tillräckligt. Annars har dagen varit helt till tillfredställesle. Stack och tränade rätt tidigt, men kom inte därifrån, mycket folk att snacka med. Sen bar det av upp till kontoret där jag pluggade lite, samtidigt som jag åt lite kesella...

Sen bar det av ner mot staden, till Kaffesånt, där Frida och Axel satt och åt, så jag råffade åt mig en kopp java och njöt! Senare, efter deras besök på ikea, kom även Tobbe och Sandra, sen satt vi kvar där skitlänge, kanske 2timmar! Helt sjukt faktiskt...Sen gick vi in en sväng till Akvariebutiken bredvid, för att titta om de hade något skoj, och de finns ju alltid något roligt att kolla på....

Cayenne GTS...


Sen nere på Söderportparkeringen stog denna "lilla" godbiten. Måste säga att med GTS-modellen blev cayennen så sjukt mycket snyggare, synd bara att den var svart, den vita i somras var mil snyggare. Menmen, man kan inte få allt i världen.

Sitter och lyssnar på Sabaton just nu, faktiskt bra heavy metal måste jag säga, så jag skall lyssna lite till, sen bär det av mot Tobbe, där vi skall pyssla/spela/titta och dricka kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback