13:e maj...

Jaha, då var det endast tre förläsningar, och en tenta till, sen var det klart för detta läsåret, allt i väntan på nästa. Allt för att en gång i framtiden bli en briljant ingenjör etc. Skall bara klara tentan i Fler. dim. den 26:e maj, sen är det biff. På tal om biff så har jag nu faktiskt vilovecka från Friskis, har inte hänt förr. Kände att träningen blev så sjukt tråkig, plus att jag har göteborgsvarvet på Lördag att oroa mig för istället. Får ta det lugnt och bunkra långsamma kolhydrater istället...

Lingenäset...


Bilderna övan är faktiskt tagna ute vid Lingenäset, en runda jag cyklade häromdagen. Ligger utanför högskolan, typ 4-5km stig i naturen, och mycket bra bildtillfällen, speciellt nu när vegetationen är som bäst! Har även varit ute i Allarp, hos Kasper, där vi igår gav oss på att gräva en bit dike, mycket underhållande faktiskt. Får se om jag hinner pallra mig ut dit idag igen...

Annars har det varit lugnt, skönt att det äntligen har börjat bli bra väder igen, synd bara att nu kommunen bestämmer sig för att stänga av 90% av alla gator i staden, allt för att renovera skiten. Avstängt överallt, går ju knappt att köra längre, tur man har cykel då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart har du två kankse?? =O

2009-05-13 @ 16:26:35
Postat av: Anonym

/Hälsningar Staffan....

2009-05-13 @ 16:27:02
Postat av: Axel

Hoppas du menar cyklarna och inte 2 tentor...hehe

Postat av: Joakim Nilsson

eller viloveckor?

2009-05-14 @ 10:56:30
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback