15:e maj...

Ja, och denna dagen har varit givande på många olika sätt faktiskt. Det hela började med att jag satte mig på tåget mot Lund. Fick cykla ensam idag, Johannes tog bussen (svikare...) och sen var det sista föreläsningen på Greens formel, sjukt nice, så nu är det bara rep. kvar tills tentan! Sen på vägen hem så blev jag infad om att det var Fenix och Fredagsfikan som gällde. Sagt och gjort, så fort jag kom av tåget så stack jag bort till Viscious, och ringde samtidigt Frida. Senare kom även erkiNol och joinade, och Kontiki kom sist av alla....
    SLR---> + <---F40


Sen stack jag ut till Däckia och åt lite, hälsade på allmänt. Där drack jag även en kopp kaffe till. Sen stack jag ner till Kontoret, där moren precis skulle sticka, så vi stack ut till Mohlins och lade en styck beställning. Maten för dagen blev tacos, har laddat som attan med kolhydrater nu på viloveckan, allt för Göteborgsvarvet imorgon!

Så nu skall jag hoppa lite hopprep, sen bär det av mot solen på cykeln...!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ey mannen! Ska du löpa gbg-varvet? :)

Postat av: Marcus

Såg precis din anmälan. Fan vad nice! Jag satsar på att vara med nästa år så jag hoppas du är sugen då också :)

2009-05-16 @ 12:30:26
URL: http://plotsligt.com
Postat av: Axel

Nice, blir mitt tredje år då, kom nyss till Kstad igen, och jag längtar redan till nästa folkfest!

2009-05-17 @ 14:36:17
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback