19:e maj...

Nu börjar benen verkligen återhämta sig. Hade faktsikt riktigt jävla roligt uppe i Göteborg, och vilken folkfest vi hade, allihop tillsammans. Fick tiden 2.05, inte så bra, inte så pjåkigt, men fick det svårt vid ungefär 16-17km. Sen blev det verkligen inte lättare, när allt anant folk också började bli lite trötta! Många som säckade ihop och fick gå i slutet, men jag lyckades springa hela vägen.

Sedan dess har jag tagit det lugnt, hade vilovecka från gymmet, men idag så bar det av mot Friskis igen. Lite roligt att man är borta i sju dagar, och när man kommer tillbaks så har de hunnit ändra om! Äve nde nya maskinerna har kommit, och Tobbe hann verkligen känna på dom idag, jag testade, och gillade det jag såg!



Sen idag så var det sista föreläsningen för denna terminen, nice! Synd om Sigrid bara, hon har verkligen gillat oss, hon uttryckte sig verkligen smidigt, men hon kunde inte hålla tårarna inne! Dock skall tillägas att hon har varit en skitbra föreläsare. Samtidigt så har faktiskt Fler dim. varit den roligaste matten jag verkligen läst i hela mitt liv. Faktiskt det enda som har gått att använda på riktigt, med lite multipelintegraler och diffrentierbarhets funktioner...

Nej, nu skall jag iväg och handla lite kesella till lunch imorgon, sen kanske det blir något gott också, who knows...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback