1:a maj...

var det idag en röd-dag, dock bara i den mening med att folk är lediga, slipper gå till jobbet, för att det är skönt. Och vädret har nog gjort sitt till att folk har varit ute i trädgårdarna, kanske grillat nu på kvällen, och kollat på allt grönt. Samma har jag gjort, njutit av solen alltså. Stack tidigt ner och satte mig på oltrappan och gjorde lite matteuppgifter, och innan dess hann jag deklarera klart, så nu slipper jag det med!

Forgotten times


Gårdagen var relativt lugn. När jag väl kommit hem från Lund, så blev det en fika på Fenix med Axel och PJ, sen kom och gick folk hela tiden, till slut kom Frida och satte sig också! Sen beslutade vi att en grill och soltrappan skulle bli en bra ekvation för eftermiddagen, så sagt och gjort. Vi stack ner, och började grilla, varpå en reporter kom och ville intervju oss, så jag och Axel ställde upp. Sen blev det kyckling, och en välgrillad korv, allt precis innan träningen...

På kvällen så stack jag ner till Tivoliparken, där vi glodde lite på bålet, och sen drog jag själv vidare till Axels residens, där han, PJ, Erik och Jocke satt och mös. Senare joinade även Johan och vi stat och snackade, hade allmänt mycket trevligt tills midantt, när det var dags för puben...

Så nu skall jag ut och cykla en runda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback