22:a maj...

Dessa klämdagar till ära, om man nu hade jobbat. Dock så slipper jag ju åka ner till Lund idag, men jag fasar inför Tisdagens tenta istället! Tycker jag har bra häng på både multipelintegraler och mångdiffrensiering, men den här jävla optimeringen! Tur att vi slipper optimera på icke-kompakta områden, eller att de inte tar med det på tentan, för det är fucked up.

Bjuder på lite lösningar ur arkivet!


Annars har det var lugna puckar deluxe. Satt igår först med matten, sen satck vi ner till Lilla torg och gjorde ett torgkryss. Drack lite kaffe gjorde vi också, sen bar det av ut i världen, eller rättare sagt hem och göra matte. Städade lite hemma också, sen blev det lite mat på det!

Så nu skall jag dra mig ner på staden, vänta på folket och se om det lbir något kryss eller inte! Skall träna en sväng med Tobbe idag också, och det blir nog en del på de nya maskinerna, då jag tror Tobbe gillade dom! jag, jag tar kettlebells framför allt! Måste ut till mohlins också kom jag på, ha en nya bromskabel, crap... 


Kommentarer
Postat av: bloodline

Kettlebells... låter som såna där små klockor som pygméer med ett ben genom näsan klingar i när grytan med civiliserade människor kokat färdigt och det är dags för mat... men jag antar att det är nåt obscent tortyrredskap som man betalar för att använda!

2009-05-22 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback